SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

12 August 2011

Puasa 2011-1

Semalam sebab my parent ke KL, so kami sepakat berbuka di luar. Pilihan kami restoran Nelayan Kuala Kedah. Ikan Bakar Basah dia memang superb!!! bukan setakat basah tapi sedap lah kiranya. Semenjak berpuasa kali ini takde la lagi nak kenyang sangat. Orang Kedah kata "sengkak" . Tapi semalam memang kenyang la. Lepas je acara tu, terus saya bekejaran ke Kedai Baju di City Plaza. Selepas suami tinggal saya disitu, teruskan acara treatment rambut. Semalam pertama kali saya dan si tuan salon tu keluar dari city Plaza jam 11.30malam. memang menakutkan. Lampu semua sudah dipadamkam. Hanya ada sorang guard di bawah. Sabar je.
Lepas tu, kawan datang ambil untuk tunggu suami sudah jumpa client di Gemilang burger(dekat dengan stadium) sampai 2pagi. Plan awal tu memang nak sahur ramai-ramai di Yasmeen nasi kandar jam 4.30pagi. tapi tak sangka lepak sampai 2pagi, if balik umah memang tk keluarla untuk bersahur. Then suami ajak semua ke Penang untuk sahur. 4orang yang setuju. So destinasi kami, KAPITAN nasi Kandar. Sampai pukul 4pagi di sana.




Claypot Briyani Ayam

Pehh, layan. Kami ke Kapitan berdekatan dengan Queensbay. Habis makan jam 5pagi balik Alor Setar sampai umah jam 6pagi. Tido sampai jam 1petang.

Berapa banyak perkataan "jam" saya sebut??

agagaga, btw, aktiviti semalam amat indah.

Blessing


0 comments: