SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

05 July 2010

Ukiran Inai


seperti biasa jumpa gambar ni di CIK GOOGLE


Saya minat la juga ukiran inai
Saya jenis tak kisah boleh pakai atau tak. Sebab bila saya rasa nak pakai saya pakai je macam sebelum-sebelum ini. =)
Cuma just nak spread apa yang saya terbaca.
By Dr.Mashitah
Hukum HARUS cuma corak yang dibenarkan corak bunga dan daun sahaja.
Jika corak lain, takut mirip tatu.
Jika ada hukum-hukum yang lain sila kongsi disini =)

NOTA: Jika anda yang tetiba lalu kat sini dan anda{menetap di KEDAH @ UTARA} adalah pelukis inai yang cantik,sweet,mweet, sila tinggalkan contact disini. Tak kisah email atau HP. Asalkan mudah untuk dihubungi dan Insyaallah rezeki anda akan bertambah murah. =)

4 comments:

SUHAIDA said...

hai...n3 su ari ni pun pasal inai..hhi..

http://suhaidasupalio.blogspot.com/

cik yana said...

penah terbaca bleh kukis asalkan jgn lukisan yg berbentuk binatang dan juga benda2 hidup..

Darling Aween said...

kebetulan kan?
btw dah link u back

Darling Aween said...

Yana : harap sgt dpt yg yana bagi tu utk lukis tp dia x sure dpt blk or x