SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

02 July 2011

TOMOK tinggalkan ku

Semalam tanggal 1/7/2011 saya kehilangan orang saya pernah suka satu ketika dulu...hahaha.Zaman "Sejarah Mungkin Berulang". TOMOK la, siapa lagi...dia dah kahwin.Sedihnya saya. Tetiba teringat zaman sekolah dulu, sanggup saya potong gambar dia dan lekat sebelah gambar saya... yang paling lawak bila saya post kat FB saya semalam, cinta monyet saya dulu siap comment yg dia ingat saya ada letak gambar tomok dalam purse saya. Aduh malunya saya. Apa pun, saya ucap Selamat Pengantin Baru kepada Tomok dan isterinya. Tak sangka la sampai begitu sekali saya minat dia dulu.... Aishhh (^_~) malunya saya.



gambar: google


Terima kasih kepada follower-follower yang terbaru... Nanti ada masa saya link balik ye.Btw, tinggal la ur blog add box comment ni ye =) Selamat berkenalan ye

0 comments: