SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

22 June 2011

Sepetang Rabu

Hari ni saya nak update hal di bawah:

saya sangat sibuk dengan kerja saya yang semakin bertambah dan lagi sibuk sementara nak settle hal Income Tax ..sob sob sob...
hari jumaat hingga ahad 24-26/06/2011 saya berada di Sungai Petani...turun buat promosi.

saya sibuk menjadi Wedding Planner untuk wedding kawan saya pada bulan 12 nanti
  • dress reception(si bakal pengantin lelaki masih tak jumpa yg bekenan)(deposit done)
  • baju akad nikah(both settle)(deposit done)
  • pelamin/hiasan dewan/walkaway/meja makan/make up(deposit done)
  • photographer
  • videographer(deposit done)
tengah fikir doorgift, si bakal pengantin sudah mengeluarkan budget untuk saya. FENINGG nak fikir. Si suami saya cakap, macam kita pulak nak kahwin. her theme for coming december

memang lawak sebab kali ini terasa seperti WP yg btol sebab payment ke apa sume vendor akan cari saya. PENAT tapi saya suka.... ada bayaran tak? so far free, taktau la untuk kawan-kawan yang lain..hehe..macam kejam kan?

Kepada rakan-rakan yang nak sewa bantal nikah sila pastikan nama anda ada di NOTA pada box sebelah kanan site..kalo takde sila email dan marah saya ye.. =)


sampai jumpa lagi

Jangan lupa LIKE dan shopping kat page ni ye Saffiyaamanistore

2 comments:

Leonora Halim said...

hi aween... lama tak dengaq ceghita... apa habaq? :) WP free? biasa la tu... utk kengkwn sejati.. ehee...

Darling Aween said...

leo: habaq baik...slalu visit blog leo....tapi bab nak update blog sndiri tu rasa blank plak. hehehe...

usaha tangga kejayaan la konon WP tu... hehe

miss u