SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

06 December 2010

Teaser Wedding Dress for 231010



Ini masa saya fitting bulan September. Beads pearl keliling lace labuh tu belum siap sepenuhnya. Kain tu pada mulanya Kak Awin nasihat tak boleh buat untuk badan saya. HEHE. tapi saya pujuk sebab nak juga macam tu. Try sekali dengan tudung dan vail. hehe. French Lace beli sendiri kat Binwanis Ampang Park. Chiffon sume tu, Kak Awin tolong belikan. =)

Kisahnya saya nak buat dress ni kat Syomir tapi kebetulan dia sibuk sangat masa saya ke KL. Appointment juga ditunda since dia sibuk untuk buat butik kat Solaris sume tu. Saya tak boleh stay lama di KL, so bila jumpa nak bincang tentang tudung dengan Kak Awin, dia cakap dia boleh buat baju dan Vail juga. Fikir punya fikir, lama juga la saya discuss dengan mak...then baru setuju. Dengan Syomir saya pernah buat so saya tau cutting dia best, badan saya pun nampak kurus. Sebab tu saya riso kalo orang lain buat takut tak menjadi. But, afterall saya puas hati dengan Kak Awin =)

0 comments: