SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

07 December 2010

Salam Awal Muharam

Mengikut WIKIPEDIA

"Hari Awal Muharram
atau Hari Maal Hijrah merupakan suatu hari yang penting bagi umat Islam kerana ia menandakan peristiwa penting yang berlaku dalam sejarah Islam. Ia memperingati penghijrahan Nabi Muhammad dari Kota Makkah ke Madinah pada tahun 622 Masihi. Berlaku pada 1 Muharam, ia merupakan hari pertama Takwim Hijrah."


Saya ucapkan Salam Maal Hijrah kepada kawan-kawan semua. Sambutan Awal Muharam saya pada kali ini dengan keadaan saya yang tidak sihat. Saya demam dan cirit birit. Apa entah makanan yang saya silap makan semalam. Rasanya sebab saya makan kerang kot =(. Bayangkan saya sengal dari pinggang hingga ke betis.

Tabiat yang negatif jom kita ramai-ramai tukarkan kepada yang positif dan sikap yang positif jangan jadi semakan teruk tapi kukuhkan lagi atau upgrade bagi kita jadi insan Allah s.w.t yang lebih hebat!. Boleh kan? jom kita sama-sama lakukan.

*kepada new follower leh tak tinggalkan link kalian untuk saya =) tq

0 comments: