SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

06 December 2010

Wedding Nor

10.10.10 adalah wedding sahabat saya yang saya kenal melalui blog Nor. Saya pergi dengan Mr.A (tunang lagi time tu =p). Dilansungkan di dewan Tapak ekspo Seberang Jaya. Saya konon hafal jalan di Penang tapi entah macam mana kami boleh terlepas simpan nak masuk ke dewan. Tapi lepas tu, terus je jalan dan akhirnya jumpa dewan tu di hadapan, seolah-olah satu U TURN ke kiri. Kami sampai je rupanya kereta pengantin di belakang. Gambar di bawah pengantin tunggu azan Zuhur habis untuk berarak masuk ke dewan.


Habis je Azan, pengantin berarak masuk diringi kompang.

Bila masuk je saya terus ke meja Guest Book, entah macam mana saya tulis dengan ejaan yang salah. Sampai Mr.A asyik gelak je kat saya. Pelamin dia sangat cantik okey. Saya sangat-sangat jatuh hati dan suka! Saya tak suka pelamin yang cube kotak-kotak yang selalu orang guna tu. Tapi ini lain, kotak tu dibalut dengan kain, kalo tak silap saya baldu.


Button cekam dinding yang digunakan. Di Kedah takde. Saya teringin tapi tak kesampaian. Ada satu kedai tu mula dengan huruf R**** ada dinding botton macam ni tapi tak solid macam pelamin Nor ni. Dengar kata kedai tu buat dinding tu sendiri so tak menjadi sangat. tapi saya happy sebab Nor dapat pelamin macam ni, kiranya dia wakil saya la =)
Ini saya yang gatal nak begambar dengan pelamin. Alamak Rizal tak sempat datang, Mr.A dah snap. Sory rizal. Tapi one of OP Nor ni kebetulan saya kenal, apa lagi begambar lah kami dengan OP diorang sekeping dua. hehe

Sory Nor for the late updating about ur wedding.

Walaupun sudah dua bulan lebih, masih belum terlambat nak wish Selamat Pengantin Baru
untuk

Nor dan Rizal

Semoga kekal Hingga Akhir Hayat

-XOXO-

0 comments: