SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

01 July 2010

TuKANG HantaraN

Ada juga B2B northern yang email saya tanya kat mana nak dapatkan tempat buat hantaran yang guna fresh flower.
Dari abang, kakak then saya guna masa tunang pasti Cik Wan ni jadi pilihan. Setahu saya ada juga butik yang lain terima tempahan, tetapi yang tolong buat adalah dia juga.
Berbalikkepada Cik Wan, dulu kedai di City Point tetapi sekarang dia sudah pindah ke Jalan Seberang Perak. Saya lupa nama kedai. Tetapi selalu kena appointment dengan dia dulu before pergi.Ini Num dia 019-5166036
Dia juga adalah pakar gubahan fresh flower kat Kedah la. Majlis Vip, VVIP juga selalunya gubahan dia akan buat. Pernah ada sekali, Wedding Planner dari KL datang Kedah(maaf tak boleh nak sebut kat sini) datang untuk wedding one of anak VIP disini tetapi bahagian gubahan fresh flower si wedding planner tetap suruh Cik Wan.
Ini contoh-contoh hantaran yang dia buat.
Ni semasa Tunang Kakak, My sis memang tak nak fresh flower time ni
Ni time saya Tunang. Memang pilihan saya hanya tema kristal dan saya nak ribbon macam tu. Untuk tunang, saya tak mau fresh flower.End up, mak saya nak fresh flower juga dan antara fresh flower tu diletakkan buah anggur hitam.

NOTA, Harap sedikit info ni dapat membantu B2B yang lain.

2 comments:

Mrs Kecik said...

i lebiu! macam tau2 ja saya tgh survey2 tukang hantaran..hahaha..jalan seberang perak kt area mana? dah dekat sangat ngn area umah tu..

Darling Aween said...

tau x, gemilang burger kt jln pegawai?
Atau traffic lite dekat umah klahiran dr
.mahathir tu??dan msuk ke arah traffc lite btentangan dgn umah klahiran, call cik wan.hehe.dekat stu la.kiranya dekat dgn flat tongkang yard