SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

14 March 2010

Akad Nikah

2 minggu lepas, saya dan bonda menyertai famili Mr.tunang ke majlis akad nikah one of frenz his sis. Kebetulan akad nikah d Kelantan so saya ajak terus diorang pergi Terengganu dan KL.







Ini pengantin itu, sorang keja d KL dan sorang lagi Negeri Sembilan. Lelaki asal Kedah. Akad nikah di Kelantan tetapi baju di tempah di Penang katanya. Jauhnya perjalanan mereka =)


Seperti biasa, saya sempat bergambar gedix-gedix di PANTAI BATU BURUK, TERENGGANU. Setelah kami sume meninggalkan pengantin itu. Saya, bonda dan family MR.tunang berangkat terus menginap di Pantai Batu Buruk Beach Resort dan keesokannya terus ke KL. Penat seh.

p/s: saya asyik pakai baju kurung ini di musim kenduri kerana baju inilah yang berjaya menyejukkan badan saya d musim panas. Yehaaa.

0 comments: