SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

19 January 2010

Sekilas Peningku

iye, saya sungguh pening memikirkan benda ni sampai tido semalam mimpi yang saya dah kahwin.bila bangun, rupanya belum kahwin lagi.aiyo, lambat lagi. =) sigh sigh..

semalam saya ada jumpa vendor untuk photographer saya (wedding my sis d alor star dulu pnah guna khidmat dia). saya amatlah jatuh hati dengan hasil kerja dia. Kami jumpa di oldtown. Saya tahu servis dan hasil kerja dia macam mana..

Ini selingan,
tet tet Hp saya receive SMS. Msg tu macam ni

" awak nak kahwin ke? saya nampak awak tengah dengan photographer. awak cari jurugambar ek?"

lain benar SMS tu, " awak". Kawan-kawan saya selalu bahasa "hang n aku" jew d kedah ni.iye dong saya tetiba rasa malu, siapa yang sms ni?. Kawan pun tak sume yang tahu yang saya sudah engage ke ape. Sesudah blah dari oldtown saya laju je mendail num tu. Rupanya kawan sekolah saya masa form 1 & 2 dulu. Adoi. Apa lagi saya cakap saya tengah cari photographer untuk bersunat. Gelak besar la saya dan kawan lama saya tu. Kwang kwang.


Tapi yang jadi masalahnya, saya dapat offer dari vendor satu lagi yang jauh lebih murah. Hasilnya saya tahu tapi servis dia ada benda yang saya tak puas hati sangat. Benda ni menganggu saya. Buat saya dan Mr. Tunang bingung. Tapi bonda saya suruh saya pilih vendor yang saya jumpa di old town tu. Saya pula memang suka memikir hal-hal macam ni dengan bersungguh-sungguh. Any Opinion for me??

Sampai saya pergi tengok Movie Adnan Sempit TANPA ketawa =(

6 comments:

Hahn said...

biaq aku dah la tgkap..
wakakakka

Darling Aween said...

x mau xmau.
satg kena cari merata.
kamu kan "pengepit"

.:Cik Puan Ann:. said...

heyya..
sorry for the late comment..hehe..
thanks droppin by kat my blog..thanks sbb link i..i'll link u back..

oh ye ke date kite dkat2 sama2?urs when? bleh je kita share2 idea k :)

gud lck for ur prep & take care dear :)

Darling Aween said...

its ok.tq..
lambat dari date u :)

Nurulhuda|Adlie said...

aween, kalau tak beria2 pikir mmg tak sah, hehe.. huddy rasa kan better pegi yg betul2 proven bg good service and superb output, maybe yg satu lagi pun superb tapi ada something wrong thru out the process, huddy ada 1 cite pasal vendor pelamin, murah and lawa tapi ada something wrong sometimes, nanti free buzz huddy kat ym okay.. :)

Darling Aween said...

cari d Ym selalu je takde =(
nak gosiping ni