SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

17 January 2010

REVIEW

ya, last week its my holiday. apa lagi saya dan Mr.Tunang menghabiskan masa di panggung untuk 3 movie.

okey, untuk first movie. AVATAR 3D di Pavillion




Cita ni best, cuma masa memula tu bit boring. Banyak sangat dia cakap. Masa aksi tu yeehaa, best, best.

Then second movie was OLD DOGS



CIta ni saya layan dengan My bro, My Sis and her husband and my Lovely Mr.tunang. K ami Layan Cite ni di ALAMANDA. Cite ni dari mula sampai habis asyik ketawa. Paling Best part tertukar ubat. Adoi rasa keras perut sebab ketawa tak bleh nak stop. Memang tak bleh blah. Lawak. Kami stay kat sit depan. Apa lagi, Mr.Tunang sempat berbisik pada saya, supaya saya takkan pegi bergolek ketawa atas lantai dalam cinema tu. Mana la dia tau saya memang berperasaan nak buat macam tu sebab tak tertahan.hahaha.


Third movie saya dan Mr.tunang layan di Sunway Carnival di Seberang Jaya masa on the way back from KL adalah Spy The Next Door.




CIte ni pun best sangat, saya pula memamg suka Jackie Chan. Lawak cita ni dan aksi-aksi dia pun best. Aksi kanak-kanak dalam cita ni pun best.

Kesimpulannya ketiga-tiga movie tidak merugikan duit saya. =)
Jemputlah anda ke semua untuk menonton.

P/S: Esok Nak layan Adnan Sempit (cite melayu ke, cina ke apa ke, janji best) =)

0 comments: