SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

16 January 2010

Kad Kahwin

Last week, saya dan Mr. Tunang holiday, berjalan-jalan sana sini. Saya menghabiskan masa di Perak, KL, Genting Highland n Penang. Nanti kalo ada mood saya akan post pasal holiday saya. Holiday sambil ada kerja yang perlu dibereskan =)

Cuma saya ada pusing-pusing tengok design kad kahwin. Ada la menyentuh hati, buat saya terbayang-bayang kad tu sentiasa. Tapi masih ada kad yang tak MAMPU nak buat Saya angau. Kalo ikutkan hati ni, Nak je saya pay deposit for kad yang hanya menyentuh hati saya tu..pening-pening,apa la yg saya cuba sampaikan ni. Saya keep call my mom tanya pendapat dia. Perlu ke saya pay deposit. ENd up, masa saya tengah main-main my HP, yess saya teringat someone yang design kad kahwin untuk My sis dulu. Lalu terus Saya contact dia. Bila saya cerita all my dream, apa yang saya nak ada di kad kawin saya tu, lalu dia cakap dia akan buat yang terbaik untuk saya. Yess, so 29/1/2010 nanti dia akan pulang dari KL dan akan berjumpa dengan saya di alor star untuk discuss design kad tu. Kemungkinan Besar saya akan akan buat 3 kad yang berbeza atau 2 kad yang berbeza. TAk sabar nak memanjangkan lagi perbicangan tu nanti. Hope saya akan jatuh chenta dan angau pada design dia akan buat untuk saya mengikut citarasa saya.


Apa pun saya mungkin akan kembali ke http://www.kadkahwinku.com/ sebab Mr.tunang saya sudah jatuh hati dengan kad di situ untuk his side.

0 comments: