SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

21 January 2010

Hardly when deal with account

SUdah beberapa malam saya tak dapat tido secukupnya. Entah kenapa.Semalam saya telah begayut dengan my Best frend sampai pukul 2pagi. Agaknya bila dah banyak hari tido tak cukup, so saya amatlah sakit kepala sangat. Berdenyut-denyut di sebelah kanan ni, rasa nak hantuk kepala di dinding. tapi My work is still a lot. Need to close account for 2009. Too late right? tapi Masa december tu, saya membzkan diri untuk Event my E-day n honeymoon..haha. Macam Kawin. rasa di awangan la. Love is in the Air. Lagipun Saya dan si dia baru je bercinta. So mood tu masih ada. heee
Ok, nak out dah. Nak teruskan Keja.

* walaupun esok kedah cuti, n my ofis cuti tapi ade beza ke?..wua wua wuaaaa

0 comments: