SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

10 November 2011

Pre wedding my friend

5/11/2011 hari itu, a day before raya haji hal di bawahlah buat saya sibuk. mana berkejaran dengan appointment butik lagi. Mujur la kerja memang off dan ada kakak ipar yang tolong. Habis pre wedding balik rumah tidur ternganga, last-last lupa appointment malam tu terus lambat ke Butik. Saya sekadar menolong majlis kawan saya "soon" agar dapat berjalan dengan lancar. Dari segi kad kahwin, baju, photographer, video dan lain-lain memang saya tolong. Untuk kad kahwin saya turun KL (since dia keja di sana) untuk bawa dia ke tempat kad kahwin. Rasa lega bila dapat tolong orang.

Untuk Pre wedding hasil idea kami bersama dan finally photographer berjaya juga realisasikan tempat untuk main golf. Pada mulanya idea golf(tunang dia memang suka main golf) macam musnah la sebab tidak dibenarkan. Kami terus misi ke Bukit Wang. Memang tak sangka hasilnya macam tak percaya itu adalah Bukit Wang. Misi golf tercapai dengan bantuan kawan Encik2 photographer.


2 comments:

Cik Puan Syeeda said...

So creative!

Darling Aween said...

tu la idea dan pros setiap tahun berubah =)
lagi penting yg mana tak tercapai buat kat diri sendiri, kita cuba buat utk orang plak..

hihihi