SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

22 August 2011

Tentang raya 2011-2


Macam mana raya korang? Tahun ni first time beraya dengan mertua. Sedih, sedih. Tapi raya haji last year pun dengan mertua sudah. Apa yang nak cerita adalah baju raya yang saya sedia tahun ni adalah simple belaka. Saya beli yang sudah siap. Cuma ada satu tempahan, itupun asalnya untuk pakai kerja tapi sebab baru siap, so jadi lah baju hari raya.

Pagi tadi bawa mak mertua beli barang dapur untuk raya. Then pergi beberapa kedai runcit area Kangar(checking stock), balik Alor Setar bagi gaji, hantar barang ke KTMB, beli beberapa jenis packaging then Balik semula ke Perlis. Sebab macam mana pun now adalah turn yang perlu stay d Perlis. sob.sob.sob

Duit Raya lega sebabnya hari pertama bank offer untuk tukar duit raya, hari tu juga saya minta tolong orang bank simpan(kawan atas kawan mungkin) untuk saya. Takdela kelam kabut sangat sekarang. Tapi this week hingga Ahad adalah hari paling penting untuk saya dan perlu FULL SWING sebelum cuti raya 5hari macam tu untuk mencari rezeki lebih. Excited nak simpan duit keras je lebih, bukan apa pun nyeeeeeee(gaya johan JOZAN).

Harapan saya agar korang di luar juga macam tu, sentiasa dimurahkan rezeki ye. Doakan saya juga ye =)

Kepada pemenang entry teka-teki ini, Dodot comel dan Fariza(kalo blogger,please bagi link ye dear, thanks). TAHNIAH ye, harap korang suka dengan sampul yang tak seberapa itu.

okeh, selamat membuat persiapan raya kepada korang semua...



0 comments: