SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

12 July 2011

Selasa yang tenang

Selalu waktu macam ni saya dah sibuk mulakan tugas saya, ke sana dan ke sini. Tapi pagi ni saya bangun dengan tenang tanpa ada rasa fikir hal kerja. Buat sementara waktu je la kot, if japgi ada panggilan dari ofis still kena buat kerja dari jauh. Setelah saya kerja hari-hari dan tiada cuti walaupun sehari saya enjoy datang KL berdua dengan suami. Nak berehat sepuasnya. Walaupun semalam otw datang sini siap singgah Perak hantar barang(atas urusan kerja lagi).

Apa pun saya bersyukur di atas segala kurniaan rezeki buat saya dan suami. Cuma we need totally rest.

Hampir 9bulan usia perkahwinan kami tapi update tentag kahwin di BLOG pun masih tak habis. Sedih! dan harini nak jumpa our videoman time kahwin dulu sebab nak ambil FULL video kahwin "without edit". Selalu datang atas urusan keluarga dan kerja, susah juga nak deal untuk berjumpa.

Sampai jumpa lagi. Rasa seperti mahu sambung tidur lagi.

2 comments:

Aty Fared said...

hari selalse saye..pagi2 dah 'panas hati'..huhu

Darling Aween said...

aty: tadi lps je update blog, terus panas juga...hehe

jom senyum dan sejukkan blk hati kita =)