SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

02 March 2011

HANYA beri minuman dan makanan ringan

Saya adalah geram sangat-sangat bila baca artikel di Harian Metro keluaran hari ini pada muka hadapan. Sanggup tipu duit pelanggan. Semua orang yang pernah berkahwin dan sedang merancang ke arah hari bahagia itu pasti tahu penat lelah kita mencari duit dan melabur duit untuk hari bahagia kita. Saya tidak tahu apa akan jadi pada saya kalau saya adalah MANGSA itu. Syukur Alhamdulillah. Cuma saya amat bersimpati dengan nasib mangsa-mangsa si Wedding Planner yang tak JADI tu. Kenapa la dia sanggup permainkan hati orang yang nak MEMBINA MASJID.

Nasihat saya kepada B2B, jangan makan pujuk rayu wedding planner walau apa cara sekali pun. Siasat hasil kerja dia terlebih dahulu. Mungkin ada kawan atau sedara mara kita yang pernah guna hasil orang itu. Jangan tengok cantik je nak hire. Padahal kebenarannnya kita tak tahu macam mana.

Semua boleh refer entry ini - 20gigit jari ditipu *&^&

5 comments:

Leonora Halim said...

owh... saya ada baca juga... teringat kesah kami yg kena 'tipu halfway'... org2 jahat tu memang lah aween.. tapi kita pun beringat gak kdg2.. ada sebab nape tuhan bagi dugaan begitu kat kita... maybe nak bagi peringatan tu... huhu... redha saje... mana tau, tgh sibuk2 nak menuju kebahagiaan, kita terlalai.. :)

Darling Aween said...

Sume benda takkan running perfectly..ada lebih dan kurang d sana sini....
Kalo tak kurang sebelom event, dia akan kurang pd selepas event...
Btol leo, me too kdg terlalai, alpa...asyik tringat nak kawin je...

Harap selepas itu dosa d ampunkan dan segalanya drestui dunia n akhirat...

Tq leo
Reminder for myself and others :)

Unknown said...

Syafa dah baca juga...seram rasa. bole plak last minit call bgtau tak jd...huhu mau pengsan syafa kalau cmtu.

tp rsnya dia pakai ilmu kot kan? rasa dh bank in huge amount kat dia. huhu minta di jauh kan laa dari anasir cmni.amin~

syazana said...

i have no wedding planner..katanya pengantin bajetkan harus segalanya buat sendiri..hehehehe..tapi kesianlah kan.penat tau cr duit macam nak gila sbb nak buat majlis.

Darling Aween said...

Syafa: tu la, semua mangsa pun terpukau...sebab tak logik bg semua duit...slalunya half je dlu...bahaya byr service full sedgkn event x bjln lg..

Syazana: awn pn event semua dan everything awn ttukan sndiri,mmg pnat...tp pelamin sume kena hire org buat...awn cuma hias blk pengantin sndiri...tp kalo tetiba pelamin, khemah sume org x psg ..sdgkan duit dh byr .aduh sedihhh sgt..tu yg geram time baca paper tu.(Sbb cuba selami prasaan diorg)huhu