SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

12 January 2011

Chocolate homemade


CODE: HM01



CODE:HM02
Chocolate blueberry
CODE: HM03



CODE: HM04

Chocolate badam pure
CODE:HM05


CODE: HM06


CODE: HM07


CODE: HM08

Sempena Tahun Baru ini, saya menjual chocolate homemade. Idea ini tercipta di atas kerjasama yang terjalin antara saya dan kawan semasa dia membuat chocolate untuk saya beri kepada tetamu.

Chocolate ini boleh dibuat wedding gift, makan sendiri, hadiah birthday(seperti yang saya lakukan)
Ia terpulang kepada kreativiti sendiri.
Hantaran juga boleh digunakan seperti yan dilakukan oleh salah seorang kawan saya.
Kawan-kawan boleh email saya
aween_nodin@yahoo.com untuk mengetahui sebutharga dengan menyatakan code number dalam email tersebut.

Chocolate terdiri daripada hirisan badam+chocolate+spread with blueberry or strawberry or pure chocolate

Atau

Chocolate isi badam
strawberry
blueberry
white chocolate
dll

Bentuk atau cara mana yang diinginkan boleh pilih melalui code number di atas.

Selamat mencuba.

Nyummy!!

Penghantaran percuma di Kangar dan Alor Star
Order bole dibuat mulai 20hb Januari 2011

0 comments: