SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

12 December 2010

Wedding Shoes (My Side Reception)


Purple Manggis
- Beli di Sungai Wang, tak pilih lansung, tengok je terus jatuh hati =)-

Merah Darah (Love The Most!)
-Beli di I Setan KLCC(Twins)-

5 comments:

cik yana said...

aween cyg :)

kt mane beli purple shoes tu..need it for my solemnization..huhu..kt kedah ni mcm tadak je..hehe

Aisya said...

dkt sg. wang tue nama kedai tue ape erk?? hhikhik3..leh g usha utk mjlis bertndang n nikah....

A W E E N N Y E said...

tak sure kedai nama apa...pegi je sbb boleh biul mata, banyak gila kedai kasut =)

tapi kena pandai pilih, jgn sampai kaki sakit bila pakai

aNa LiEyA said...

salam..awak saiz kasut tu brp..kalau nk sewa boleh x

aNa LiEyA said...

boleh email kat sy ana7411_lieya@yahoo.com