SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

27 December 2010

Malaysia Menang

Perghh! teruja semalam tengok bola....Malaysia bagi gol 3 biji terus dalam masa 4 minit. Bersorak sampai mak mertua kata, jiran terkejut la menantu perempuan kecoh macam ni. Apapun tahniah kepada pasukan Malaysia. Harap kekal lah semangat dan kebolehan macam ni untuk beberapa tahun akan datang. Lagi bangga sebab diorang ni sume muda beli belaka..
Gambar di bawah pula siapa?? oh ya..Lelaki debab tu adik saya dan aweknya....Dan bawah sekali geng dia..Student MMU. Gempak eh, korang buat shirt sendiri?? wahahaha. Btw, tak rugi la korang keluarkan duit buat baju tu.


29hb ni "hampa sume ni" pegi Indonesia ke?? salute la "hampa".

Harap Piala Suzuki akan di bawa pulang ke Malaysia ...

TAHNIAH!!!!

2 comments:

Hahn said...

baju tu ada kedai bangsar buat..
dia meniaga dekat fb...
sambaq teruih...

puas la p walaupun p 15 org..
last2 semua duk tempat asing2 sebab msuk lmbat..
cik ngn ummi duk kat tangga :))))

A W E E N N Y E said...

jgn ada mercun dalam poket hampa n laser udah la