SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

22 December 2010

Jalan Cerita Pre Wedding Part 1

Kalian ada point @ Kegunaan tak Pre Wedding yang telah diambil atau bakal diambil? Saya memula tak terlintas nak buat pre wedding sampailah satu hari "KECINGGGG!" saya terfikir saya nak cerita detik perkenalan kami kepada orang yang datang resepsi saya melalui gambar pre wedding kami. Wedding di rumah so tak lah sampai nak buat slide show macam wedding dalam dewan yang ikut masa(maksudnya time bila nak siar slide show ini). Pengacara ada announce dan kami juga ada bercerita serba sedikit atas pentas tapi tak semua orang ada ketika itu. So decide begini letak gambar yang mengisahkan tentang:

Di mana kami kenal

Di mana kami selalu dating





Disini la kami mula kenal

Disinila tempat kami selalu tengok movie sampai akhirnya bermula bibit percintaan =)Disini tempat kami dating a.k.a selalu makan selepas declare dan lagi kerap selepas merisik =)
Cuma ini idea dari OP untuk acara melamar. Walaupun rasa nak buat adegan yang betul-betul tapi susah kena tunggu malam dan bak kata hubby yang itu biarlah rahsia kami berdua =p

Kat mana saya guna gambar pre wedding ini..??

Disini la.. Simple kan bilik pengantin saya? saya memang suka benda yang simple. Siapa yang masuk bilik tu tahula jalan cerita cinta kami =). Nampak tak cadar tu? saya yang design..Minta tailor jahitkan. Nanti saya story pasal cadar tu..

Terima kasih sudi baca entry ni!

0 comments: