SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

16 November 2010

Super BZ

Holla... Saya amat sibuk. Yess, dugaan besar selepas kawin. Habis sume tempat kerja saya ditenggelami air banjir.

Banyak kerugian yang di alami -(. Xoxo

Yezza. baru balik dari honeymoon...

Waiting list for new antry its all about:

  • bantal nikah saya (akan disewakan juga)
  • Kasut-kasut kawin saya
  • Vail lace border saya
  • Vail saya
  • Details tentang sume tudung
  • Details tentang sume dress saya
  • Cerita honeymoon saya
  • Hantaran saya(nantikan apa yang akan disewakan nanti)
  • Bilik Pengantin saya
  • Cerita pelamin luar
  • Cerita pelamin dalam
  • Cerita pelamin umah hubby
........Still thinking, apa lagi ek?.....

Akan update satu persatu dalam kadar masa yang LAMA. Maafkan saya. Rindu u all. Rindu nak berjalan-jalan dilaman u all...

0 comments: