SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

02 November 2010

Reveal....Our OP

Sudah tamat semua majlis kenduri..Tapi saya tak reveal pun sapa kan? Ada la cakap sket-sket tapi takdela nak bagitau betol-betol. Hehe. Seperti biasa bila semua tak settle, saya takkan cerita. Bila semua dah menjadi hari ni, saya bebesar hati nak list beberapa photographer yang terlibat tapi sebelum itu saya nak bagi credit kepada Helmi, Irekaphoto. Melalui Helmi, saya disenaraikan beberapa list photographer untuk terlibat dalam majlis saya dan Mr.A.

Untuk:
2x pre wedding
Majlis berinai
Majlis khatam
Majlis akad nikah
Majlis resepsi saya siang
majlis resepsi saya malam
Majlis resepsi umah Mr.A & outdoor
Create picture for my gallery
Create picture for my dais dalam rumah

Semua ini dari Irekaphoto. Untuk majlis saya sorang photographer memang tak sempat nak cover semua sebab hasil perbincangan dengan aturan setiap majlis saya, sememangnya perlu lebih dari sorang untuk cover setiap majlis.

Dari gambar candid, gambar pose, Gambar sengaja candid, gambar kami tengah mereng semua tercatat dan terakam sebagai memori terindah untuk masa depan.

Untuk kenduri my side memang saya tolak untuk outdoor. Sebab ramai sangat tetamu, takut tak sempat nak jumpa. Resepsi malam untuk my side pun sampai 2 pagi, tapi pukul 12 saya dah tido sorang-sorang. Haha. Ada tersedar seketika hubby cuci make up muka kiri dan my sis cuci muka belah kanan. Comel kan mereka berdua?? =)

Terima kasih saya ucapkan kepada photographer2 yang terlibat. Cantik-cantik semua karya anda. Harap nanti kita boleh bekerjasama lagi..untuk honeymoon kedua mungkin, bersalin, cukur jambul =)

U all doing a great job for us. Terima kasih banyak-banyak =)

Mereka yang terlibat adalah :
  • Helmi jeff trism
  • daiyo kuraudo(badaiawan)
  • ismail junior
  • ella
  • hazel
  • useart
  • jeff trism


Cakap Kedah k?? Nah hadiah lagi satu picture!!
Upss dua la hehe


N.O.T.A- Gambar-gambar lain ada yang saya request tidak ada d FB diorang sebab biar sebagai kejutan dulu mungkin =)

5 comments:

Unknown said...

salam..sis u ambik diorang ni how much yeah all the cost..if u dont mind u blh share hoow diorg nye hasil n diorg ni ok x..sng tak nak kerjasama

Darling Aween said...

iqa tlg bagi email..sis nak email =)

Unknown said...

sis..email iqa nurul_iqa88@yahoo.com

niza said...

hye sis...emel me gak k...i pn tgh survey n i nk tau cam ne diorang nye work...if u don't mind pls emel me the pakej u amek...thanks ek sis...
aznizayaakob@yahoo.com

Darling Aween said...

dah email k...