SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

02 October 2010

Checklist @ KL (18days to go)

Hello sume..lambaian terima kasih kepada follower tebaru =).. Nice to meet u all.

Saya masih di KL..Kerja yang penting sudah settle..

Kerja di KL... Balance 2 kasut kahwin sudah di beli, maknanya sume kasut untuk wedding sudah settle.

Vail sume sudah collect, tinggal dress je perlu ditambah beads.Nanti my sis will tolong bawa balik Kedah. Tq yayangg....

Tudung untuk side Mr.A juga sudah dibeli maknanya, sume hal-hal tudung sudah settle. Tapi taktau la Amy tu bersetuju tak dengan tudung itu. Balik tanya "tukang make up" utk side MR.A pula =)

Lagi apa ek, yang sudah settle..??MMmmmm,

Oh ye, Hiasan hantaran..untuk detik sekarang belum settle sebabnya yang dicari tidak kunjung tiba. Bekas nak letak Mas kahwin juga..masih tidak jumpa, sebab takde satu pun yang mencuri hati saya =(

Baju untuk pengapit lelaki akhirnya saya dah jumpa di Jalan Tar. Fuhh lega..di Kedah out of stock warna yang saya cari tu. Upss!!! bukan di Kedah tapi di Mergong, Alor Star. Heehe.. Berjaya beli dengan harga RM79. Cantikkk...TAPI????????????? selepas beli, asyik teman bakal kakak ipar mencari tudung untuk bakal mak mertua,entah macam mana, masuk je dalam kereta baru saya sedar saya tak bawa beg baju tu, maknanya saya tertinggal di salah sebuah kedai yang kami singgah semalam. So misi hari ni, keluar awal untuk pergi JLN TAR dan mencari baju itu.

I will update later, samada saya jumpa atau tidak baju itu. Saya tidur tak lena semalam

3 comments:

ZARIZA said...

hi...sy follow ye...semoga di permudahkan semuanya...

Darling Aween said...

hai.trima kasih byk2..salam perkenalan =)

Hot Tub Repairs Roseville said...

Innteresting thoughts