SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

25 October 2010

cerita lawak 20102010

Selingan okay, sementara masih ingat. Saya kan akad nikah di umah. So bila dok menunggu kadi datang, turun je saya peluk mak mertua sebab dia ada dekat dengan saya. Then saya peluk mak saya. Lepas tu ayah pulak masuk cari saya untuk peluk dan cium. Sedih okay!!. Saya bajet tak mau nangis, habis bila ayah yang datang cari saya depan sume orang untuk peluk, apa lagi!! nangis.! Tapi cerita ni tak lawak....

Yang lawaknya, bila tengah menunggu tok kadi, pengumuman dibuat bahawa tok kadi masuk. Saya dah ke pejabat agama dan berjumpa dok kadi. Ayah dah kenalkan kami. Masa di pejabat agama dulu memang ada sorang staf layan kami untuk isi borang sume.
Tapi tak sangka hari kad nikah dia datang. Hensem gilaaa dan muka penuh cahaya keimanan.
Masa tu dia pun masuk dengan kadi, apa lagiii saya dan anak sedara saya yang dok sebelah lawan tolak menolak sebab syok gila tengok mamat hensem gila tu datang. Lepas tu anak sedara saya yang sedang menggedik dengan saya tetiba je ingatkan " weh Teh, nak kahwin dah berapa saat lagi pun dok gedik" hahahahaha....Saya dok tersimpul malu!!

Hubbby, maafkan yayang yer =p

kelakarama.....sampai jumpa lagi.xoxo

0 comments: