SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

17 October 2010

Brazillian Waxing, Pedicure & Manicure

Pehh.Penat. Selepas wat keja di ofis bekejaran buat kerja di luar, memanggil kawan-kawan dan sempat ke SENSIS. Beberapa hari lagi ticker tu akan semakin berkurangan so tiba masa nak bersihkan diri dan membuang segala Bu** yang ada. hehe.

Tempat ni best. Dulu asalnya saya pergi situ hanya bertujuan untuk menguruskan badan. Tapi bukan badan sekarang okay. Itu cerita dua tahun lepas. Japgi orang yang taktau salahkan tempat tu pula bila tengok badan saya. padahal saya yang salah =p. Sekarang dengan wajah baru dan tempat baru, sensis yang hanya 1 floor sekarang dah jadi 3 floor siap dengan bilik VIP. Pheww!

Saya buat Brazillian Waxing, Pedicure & Manicure. Awesome!! Selesa dan tidak sakit. Apa yang saya buat tadi?

Oleh kerana bendera Merah yang bersinar megah. Saya hanya buat:

  • leg waxing.. Panas tu saya boleh tahan, cuma part diorang nak halusi lagi bulu2 yang tertinggal tu, makk ai!!.. Sungguh tak tahan.
  • Spa Pedicure (OPI)-siap mask bagai. Ini banyak bahan dan peringkat.
  • Manicure biasa(dulu masa bertunang buat Franch Manicure tapi dah nak pakai inai, so lupakan hasrat itu)
  • Saya juga ambil serum untuk melambatkan bulu tumbuh. Serum itu boleh letak di semua tempat yang ber****.
Besok Massage dan facial time bersama-sama dengan MR.A. Rindunya aihh, dua hari tak jumpa =)

6 comments:

Mrs Kecik said...

email me with details about this place please..hahaha..n berapa ringgit..mcm penah dgr.

Mrs Kecik said...

hahahahaha...patut penah dgr..depan umah je rupanya..

Darling Aween said...

Ok.later awn email :)...memang la dekat dgn umah si kecil

Leonora Halim said...

aweeennn!!!!!!!!! hugs!!!!!!! ehehe.. windu aween.... pi ka brazillian wax tu?? huhu... leo tak wat... takottttttt...... ngeee

Darling Aween said...

Hai.lama x dgr kbr :).miss u too....awn x buat..sbb bndera merah, so just wax lilin pns tu kat half leg je :)

Leonora Halim said...

tulah... time penin2 ritu, baca blog pun leh muntah.. ahahah... ni dah ilang.. dah leh makan tak berenti.. baru la ada mood! ;-)

wax kat kaki tu saket tak? isk isk....