SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

06 October 2010

Baca balik

Tetiba baru tadi saya curik masa keja saya.. Saya baca balik blog saya. Apa yang saya nak cakap adalah. "Setiap yang dirancang Pasti pengakhirannya berbalik kepada ketentuan-NYA". Betol tak Cik Atia =p. mcm yang kita gosip2 semalam.

Bukan apa, setiap entry saya tentang kad kahwin, photographer dan beberapa hal lagi dahulu tidak sama dengan apa yang jadi sekarang. Tengok kad kahwin kat tempat lain tapi last2 DIY sendiri.
Photographer n videographer pun saya dah malas dengar cakap2 belakang diorang so saya hire orang lain... Babai anda =p

Sampai jumpa lagi.Banyak lagi entry tapi saya sibuk dan tak sempat nak sediakan gambar untuk tatapan kalian sambil membaca entry saya. hikhik.

2 comments:

Cik Belle said...

hihi. tak apala, yang penting selamat nikah, majlis diredhai hendaknya. hihi

A W E E N N Y E said...

ya btoll