SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

06 September 2010

Checklist Ramadhan

hello..good morning!!!

kalian ada kan harapan, impian untuk hari perkahwinan masing-masing?? mesti ada kan. nak itu, nak ini. saya impikan yang simple, dari aspek doorgift dan sumenya. Saya kalo boleh tak nak dan tak berapa gemar kuih muih dijadikan salah satu doorgift.. tapi nak buat macam mana, setelah discuss balik kuih muih memang diperlukan juga untu doorgift for certain people. So tak kisahlah, abaikan walau dalam hati..." uh uh"....

Apa yang saya boleh update adalah baju untuk his side sudah fitting. Prasaan saya, tak sabar nak tengok hasil finishing secepat mungkin padahal badan tak kurus-kurus lagi.

Kad akan diterima 30% dahulu dari jumlah keseluruhan pada hari raya pertama nanti. Semalam my cousin yang buka kedai printing tu datang tunjuk hasil dan double check peta. Cover kad kahwin DIY oleh kawan adik saya berpandukan segala info dan gambar yang diberikan oleh saya. Isi dalam ...wording juga dari saya. Peta sahaja cousin saya bahagian printing tu buatkan.
Setelah bincang dengan ayah dan cousin saya semalam, Ayah perlukan 100 keping kad VIP. Maknanya kad VIP itu memang tak boleh nak guna cover yang saya DIY itu. Kata ayah "TAK SESUAI" hahahaha =). Sebab terlalu comel macam saya. (uiks!! perasannya)

Malam ini boleh la saya teruskan DIY saya sedikit demi sedikit untuk projek doorgift saya. Tolong jangan bayangkan bahawa saya ni nak buat bunga telur bagai. Tidak!!. Saya tidak kreatif. Saya nak tambahkan sesuatu pada box yang telah dibeli hasil idea AYAH saya. Sayanggg AYAH.

5 comments:

cik yana said...

gud luck cik aween :)

NoRr said...

kagum kalau sesapa blh DIY walaupun benda simple..i lagi la tak kreatif.tangan ni tak leh nak DIY apa pun..mengarut je hasil nanti...apa pun, good luck ya aween! ;)

Darling Aween said...

cik yana: tq tq....
norr:memang awn kagum...kalo DIY pun part menyusun je la...then bl yg dah siap =)

SUHAIDA said...

JANGAN LUPA JOIN http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

Darling Aween said...

Ok2...insyaallah...kalo tak sibuk.. :)