SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

06 August 2010

update sikit jew :)

last weken saya ke KL dengan FFIL. Di sana, kakak saya n her husband join acara berjalan-jalan dengan beberapa misi. Setelah cincin settle pada malam pertama. So keesokannya pergila Nilai 3 (since ramai orang dok cakap psl Nilai 3 and umah my sis di bangi tu dah kira dekat dengan Nilai 3). Memula sampai (saya tak suka jalan tengok semua kedai) so saya pegi satu kedai yang besar juga di situ tetapi entah kenapa saya assume...tak best and rasa sama je dengan barang-barang yang saya tengok sebelum ni. So kami decide nak blah je ke JALAN TAR KL sbb nak teruskan misi kami yang banyak agenda. Tetapi otw nak kuar tu, ternampak la satu kedai yang cantik. Masuk je terus ternampak satu box (misi kami mencari gift untuk orang ramai sahaja). Untuk VIP & Kawan sudah lama settle. Kebetulan bakal mak mertua pun jumpa apa yang dicari. So after settle, Terus pergi ke JALAN TAR. Misi yang berjaya disitu adalah kain baju sanding (Mr.TUnang). Akhirnya jumpa dengan syarat tidak mudah kedut dan senang di iron. Masa kat jalan tar best sangat sebab kami stay sampai pukul 11.30malam. Hehe. Bakal mak mertua beria bargain untuk kain buat pekerja saya. Hasilnya sepasang dapat beli dengan harga RM25.Beli 4pasang.

Keesokkan hari ke Pavillion untuk selesaikan misi membeli barang hantaran saya. Finally Mr.Tunang selesai membeli barang hantaran untuk saya.

Then ke Ikea untuk misi membeli hiasan untuk bilik pengantin dan meja beradab (saya nak hias sendiri). Entah jadi, entah tidak sebab saya bukan jenis kreatif (tapi nak juga sebab saya nak yang simple dan simple lagi). Malam itu pula saya fitting baju. Oh sukanya cuma tak selesai lagi 100%, just 50%. Sabar aje....Selesai hal di KL.

3 hari lepas saya fitting baju(untuk bertandang) tapi hanya 20% siap. Hasilnya (ok fine!! saya perlu diet).

Teaser tidak ada kerana tak nak bergambar selagi tidak siap dengan sempurna. Tak mau tengok gambar takut lama-lama tak bersemangat nak pakai pada hari resepsi =)

Gambar jalan-jalan itu ada di FB saya. =)

Sampai jumpa lagi..ALHAMDULILLAH atas rezeki-MU YA ALLAH

0 comments: