SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

25 May 2010

AF



Hari ni tetiba rasa banyak benda nak kongsi... Last weken saya dengan Mr.A telah menggedix ke konsert AF....Saya bahagia bila shahir dan adira menang dapat undian yang teratas. hoyehhh! apa pun sebenarnya pada malam itu bagi saya persembahan terbaik adalah DAUS.....Suara terbaik malam tu Adira. Tapi untuk yang konsisten adalah SHAHIRRRRRRRR... =) Jom layan gambar saya yang menggedix.






4 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

mmg faveret awn nih! hehe

A W E E N N Y E said...

tau kan? hehe...=p
peminat Af sbnarnya...bkn minat artis.

Nurulhuda|Adlie said...

haha tingat hudy kan mmg tak penah amik tau pasal af, pastu masa dgn kak ayu kat bilik lama hudy yg hudy duk ngan baby dulu, baby kot pasang lagu menuju puncak, hudy boleh tanya, ni lagu ape? masa tu tgh buat latihan math, wakakaka kak ayu mcm nak sekeh je hudy, ni menuju puncak akademi fantasia la, hudy terus ohhhhhhh... haha.. kelakar ingat balik..

A W E E N N Y E said...

lawak r..adoi..rindu bebenar zaman blaja