SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

16 April 2010

Sedikit hantaran dan Map

Dalam senarai hantaran, terselit lah satu item untuk letak *******(kerana ku menggilainya) hehe. Finally i found it. Mr.A sudah belikan untuk saya. Tapi saya dilarang menyentuhnya. Yang paling penting bukan di dalam simpanan saya sekarang. WUa wua mahu tunggu My Big day nanti lambat lagi. Sabar aje lah. Untuk Mr.A sudah settle 2 item. Yezzaaa, barang-barang itu ada dalam simpanan saya. Adil kan??. Walaupun dia buat muka manja ke, muka paling huduh( org utara faham la) saya tetap takkan melayannya.

Hari ini saya nak settle maps ke rumah Mr.A untuk diletakkan pada kad jemputan. Memang lawak. Mr.A adalah anak pertama yang nak kahwin(dia hanya ada sorang kakak yang belum berkahwin) so pengalaman nak buat maps memang takde so dia boleh lukis sampai minta lagi satu kertas extra sebab tak cukup. Saya tergolek2 ketawa sebab saya cakap "lukis satu jalan sudah la". Memang a banyak jalan nak ke rumah kita tapi takkanlah sume jalan kita nak letakkan dalam kad. Huahua..Memeningkan tetamu kita nanti. Oh ya, setelah decide kad kami buat pada orang yang sama. My friend design dan saya akan carikan tempat print =). Tak sabar nak tengok hasilnya.

Sekilas lawak: my friend cakap, nanti kad kahwin kami besar mcm kad manila n kena gantung kat leher masa hari kenduri SEBAB PETA BESAR SANGAT

0 comments: