SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

01 April 2010

HARI ITU RASA GERAM

Saya ke KL last week, instead of pergi B2B gathering, memang tujuan saya yang lain adalah untuk jumpa designer seorang ini dan sorang lagi.Ada juga some blogger yang buat baju dengan diorang. Saya namakan A.

So sebelum pergi saya dah janji dengan dia (saya dah biasa buat baju dengan dia), A pun balas " OK, i will tell u the time". Pengalaman saya, saya tau memang SANGAT susah nak deal dengan dia. Tapi keinginan nak dress from him again, saya cuba lagi walau ramai dah nasihat, tak payah dah deal dengan dia. Ok, beberapa kali contact akhirnya saya tak jadi jumpa dia sebab saya dah MENYAM***.

Then ari berikut saya pergi pula ke B. B punya hasil tidaklah semahal A. B selalunya akan hasilkan baju yang RM ### dan kain perlu di beli sendiri. Saya memang tak beli lagi kain sebab pengalaman saya berurusan dengan kebanyakan pembuat baju dari saya kecik hingga besar, selalunya jumpa dan discuss dulu detail, baru lah diorang akan bagitau jenis kain, lining (yang sesuai dengan saya) and so on. TETAPI, SAYA LAGIIII MENYAM*** dengan pompuan tu, sebab pandang saya dengan gaya hujung mata. Macam tak nak layan saya, siap cakap "kami tidak sediakan kain, kena bawa sendiri" (dalam nada yang menjengkelkan). Hey!!! saya memang bengang. Ingat saya ni jakun ke apa. Tak heran la saya kalo tak buat baju dekat kedai korang yang sekadar macam tu!!!... Saya memang tak reti nak marah depan orang. Dengan muka saya yang masih tekejut dengan cara layan pompuan itu saya berlalu keluar. =( Masuk je kereta, My fiance (yang MEMANG susah nak marah orang) terus cakap "kita cari yang lain, tak guna bagi duit dekat orang yang macam ni". Kalau saya sebut je confirm orang kenal.

Saya pun tidur tak lena di KL, sebabnya kalo saya dah pulang ke KEDAH, saya tak tahu saya masih ada masa untuk mencari-cari lagi atau tidak di KL. Sebabnya kalo saya pergi KL atas urusan kerja susah untuk saya deal dengan orang lain hal baju-baju ni. Kiranya masa saya terbatas. Saya tak kisah sumua buat di tempat yang sama untuk semua baju saya, seperti di awal rancangan. Cumanya KEINGINAN SAYA untuk mencuba yang lain.

Lastly saya jumpa C, dan saya jatuh hati dengan hasil dia sebelum ni. Saya tengok dress yang dia buat untuk personaliti2 tv yang lain. Okey saya dah setuju untuk buat baju untuk resepsi my side pada dia. Cost nya adalah RM****. PADAN MUKA DENGAN SI B yang pandang saya hanya sebelah mata. So, saya enjoy mencari French Lace di Binwani's untuk buat baju ini.



Pada SI B, kalo nama je popular tapi layanan macam tu, saya taktau la nak cakap macam mana

4 comments:

hana yoriee said...

aween..juz bgtau je sape B tu..nnt kite boikot ramai2..haha..
anyway..sape si c pule?kalo dia bgs kite promote dia..

Darling Aween said...

hehe...grrr..

dah lepas dah kemarahan tu. tak bleh reveal la..kesian dia.hehe..
si C itu akan diberitahu nnt..sory.my blog kan tak detail sgt. =)

Cik Belle said...

si B adalah perempuan? di bandar K ke? hehe. saje je nak sebok.. kesian aween, jauh datangyer, dilayan sebegitu yer.hmm

Darling Aween said...

hehe..iya di Pekan or bandar K.kalo dapat teka tu, kira oklah.just assume yg maksud kita adalah sama .