SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

22 March 2010

syomir izwa dan bebelan saya

just to share ..harini rasa sesak je kat kepala ni sebab rasa nak tempah baju kat syomir. to all girls yang di KL, highly recommended. hehe. i penah tempah dress untuk jadi pengapit for my sis. my sis pun selalu tempah baju raya kat dia. cuma yang jadi masalahnya, sekarang i stay kedah. my sis macam tak bagi, sebab susah nak jumpa dia selalu, nak try n so on.lagipun dua bulan sebelum my big day nanti, my parent dah warning tak bagi i ke mana-mana. huh...darah manis dah semakin manis, mungkin? Hasilnya, saya belum tahu sebab saya akan turun KL dan usha-usha juga.psstt.u all jangan bagitau my parents ye??aiseh..kalo ikut saya ni, pendirian tak la tetap sangat dalam bab-bab macam ni. My famili dan Mr.tunang la yang banyak nasihat saya agar buat keputusan dengan tepat dalam hal kawin-mawin ni. Kalo bincang apa pun, hari ni saya cakap nak ni, esok saya cakap tukar la, nak yang lain pula. hasilnya saya selalu kena bebel.

Nota: saya teringin juga nak buat baju kat designer(someone yang secret) ni tetapi dia penah buat silap pada saya. Kain for my sis dia jadikan baju saya dan baju saya dia jadikan baju my sis. Dan orang lain pun yang saya rapat penah alami masalah dari segi size dan sebagainya. Tetapi bila saya usha blog b2b ada je yang selamat buat baju dengan dia. Tapi saya masih fobia kerana saya tidak berbaju raya tahun itu. =(. Saya tidak akan sesekali memburukkan kamu wahai designer itu (sumpah) kerana saya juga berniaga, saya tahu kadang-kadang kesilapan itu tidak terjangka dan manusia sentiasa BERPELUANG BESAR untuk berubah MENJADI LEBIH BAIK. Cuma ini bebelan dan luahan saya untuk melepaskan sesak saya.

2 comments:

Leonora Halim said...

bagus bagus... saya setuju dgn tindakan anda utk tidak memburukkan designer itu... lesson learnt utk dia.. :)

p/s: kalau i pun phobia juga.. hehe

Darling Aween said...

kesabaran itu penting =)..wlpn sedih d hari raya