SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

31 March 2010

KENAPA SAYA LAMBAT UPDATE (B2B Gathering)










Saya amat cemburu dengan bloggers yang amat pantas update psl b2b gahtering. Jeles kerana tuntutan kerja saya yang tidak mengizinkan untuk saya duduk menaip tentang entry ini. Saya sampai dari KL isnin malam, then hari selasa amatlah banyak kerja sebab tinggal ofis banyak hari. Banyak benda nak catch up. Dalam masa yang sama ada promosi produk saya d Aiport Alor Star (ujirasa makanan). Saya juga kena hantar staf,ambil staf, angkat barang dan sebelum tinggal diorang, saya perlu ajar cara-cara nak wat sale, cara-cara bercakap (ini kali pertama untuk staf yang terlbat) =). Okey ini je penjelasan saya, TENTANG KENAPA SAYA LAMBAT UPDATE BLOG or FB. Rindu bangat sama FB. =)

Komen saya, event ni sweet, cumil n nice. Tahniah la kepada Diah, Anil dan semua yang terlibat. Saya enjoy semasa berada di sana. Banyak juga saya shopping di sana. Layannnn.. Antara booth yang saya singgah adalah booth Anil, Ash & Ann, Bajoo,Diah, Ederq &Meeza (walau tak tegur, saya ada belakang akak membelek baju dan gambar-gambar akak =) ) dan maaf yang lain saya tak dapat ingat. Aduh lemahnya memory saya. Saya telah menghabiskan duit saya di Marry Me, Lynda Kamal dan Q& A. Aiyarkkk.!!

Pada Ika (Perjalanan 30 Mei), saya mungkin terbeli shaw kamu tapi en.Isk cakap dia taktau harga. =p. (masa tu Ika memang takde dalam hall). Cara Isk cakap memang lawak. Korang ni memang comey.

Lagi lawak saya baru je sampai, dah kena join game Pujuk, Sayang, Marah.hahaha. Syarat memula mestilah pada copule yang belum kahwin. Apa lagi, jadilah saya dan MR.A peserta pertama. Tak memberansangkan lansung. Dari game ni baru saya sedar yang saya ini macam tak pecaya dia. Ngee..Saya asyik pesan pada MR.A masa sebelum start game tu supaya dia beware dengan arahan MC. Padahal saya yang menyebabkan kalah, bila Mr.A cakap “hulur tangan!!!”. Saya siap cakap betol ke??!!. Erkkk.... Kiranya time ni kena SAYANG tapi saya beria ingat kena MARAH. So kami jadi peserta kedua yang kalah . Padan muka ku.

Apa pun maaf pada Ederq (saya nak sangat jumpa kamu) tapi kebetulan pergi je akak tengah layan orang lain. Saya pula pulang awal. Pukul 5ptg saya dah beredar.

Glad to meeting Leonora, Diah, Anil (cantiknya kulit kamu), Ann petitnya kamu rupanya in real, Qis dan tuan punya Marry Me dan tuan punya Radiusite dan ramaaiiii lagi. Seronok.


P/S: Rugi sebab tak take pic dengan Anil, Ann, Qis, ederq, ika dan ramai lagi

4 comments:

Leonora Halim said...

seronok jumpa awak juga... macih upload gamba... nanti saya nak 'curik' ya.. hehe...

ederq said...

aween aween, dah singgah sempat belek lagi dia tapi tak mahu cuit i! hahaha nak kena ni. meh kak edeq cubitttt dia. :p

dialicious said...

comelll!!tq for comin..looks like u had fun..huhu

Darling Aween said...

hehe..of course.

hate this pic.tudung jadi mcm mn ntah... =(