SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

16 March 2010

Ayu dan Mira



Ini sahabat sekolah rendah, nama MYRA. Diam-diam tunang, cinta, lastly kawin. Ala, walaupun kamu merahsiakannya tapi saya pantas mengetahui semua itu. Oh, Yehh..




Ini Kak Ayu, Classmate masa buat degree. Dia adalah orang pertama class kami yang akan berkahwin. Selepas ni ada la beberapa orang yang akan menyusul.

2 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

tu diaaaaaaaa kak ayu, hehe =) lama sungguh tak melihat dia, awn pun lama dah kan.. dtg ke gath nanti?

A W E E N N Y E said...

tu la tgh fk nak g atau x...

tu la kak ayu, dah selamat jd istri org