SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

27 January 2010

Apa ada DEngan Nama PENUH

Okey, apa ada dengan nama penuh? Saya bersyukur nama dengan nama penuh saya. Saya teringin dan memang nak semua kawan-kawan saya panggil saya dengan nama penuh saya. Tetapi ada beberapa orang tua-tua nasihat agar, kalo boleh jangan bagi sume orang tau nama penuh kita. Kenapa Macam tu? sebab tu bila saya sambung blaja untuk my Diploma trus kawan-kawan saya panggil saya dengan panggilan nama pendek saya, memang saya yg suruh since nama belakang saya dengan nama one of my good friend. hehehe..
last year ada benda yang berlaku dalam hidup saya. Seriuss!!, after that saya sedar tak sume orang perlu tahu nama penuh. Biarlah yang tahu itu tahu, yang tak tahu itu takpela. Kalo tahu, maka tahulah :)

cubalah mengerti dan fahami yang kekadang saya terlalu INGINKAN kawan-kawan panggil saya dengan nama penuh saya. sob..sob..sob

2 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

panggil nama penuh tu elok sebab mendoakan maksud nama kita :) huddy ni sampai kene panggil huddy sebab sama ngan nama baby dulu, hehe..

nama belakang aween sama ngan reen, tu yg mcm susah sikit kan..

suka nama anak2 melissa saila, simple je. nur, zain.. mmg org takkan panggil nama pendek sebab nama dia dah cukup pendek..

ape kisah tu? sila la cerita ceriti.. :)

Darling Aween said...

tu la, letak nama anak pendek best, nasihat dr mak awn jugak..
tapi orang taktau pun ok gak kerana kisah itu??? sungguh sakit :)