SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

10 December 2009

Pre E 6


saya akan rest for two or three days...tak akan update apa-apa d blog...nak berehat...
esok cuti.so kena buat aktiviti seperti apa yang dirancang.

saya gembira kerana:

  • kakak, abang H n adik akan pulang mlm ni
  • my cousin dari KL & Perak akan balik mlm ni.
  • pakngah & makngah akan balik
  • jumaat tok, maklang sume akan datang berkumpul di rumah
  • thanx suzi sebab sanggup balik dr KL-minta cuti...just for me
  • finally ada astro sendiri dibilik...senang nak layan hingga lewat pagi..hehe (sebelum pasang, asyik fikir apa alasan terbaik nak bagitau pada ayah, takut dia bising)
  • saya gembira kerana tak jumpa EN.dia selama beberapa hari ni..(ngee)
  • saya gembira kerana rumah, bilik sume dah indah, bersih & kemas
  • saya gembira kerana kembali ada dia dalam hidup saya (bukan En.dia)

0 comments: