SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

15 December 2009

about E-daY














12 December 2009
about E-daY

Pada 10.12.2009

jam 6.30 petang, saya perlu mengambil barang-barang hantaran saya di ONE KREATIF. Hantaran tu siap dalam 70% sahaja untuk kesemuanya.

Pada 11.12.2009

jam 10pagi saya bersama bonda pergi mengambil CUPCAKE dari KAK Yah. Cupcake ni akan diedarkan kepada tetamu dan juga cupcake special lambang Arsenal untuk EN.Dia.

Pukul 11pagi ONE KREATIF datang memasang mini pelamin, membuat tepak sirih dan letak fresh flower d setiap hantaran dan mini pelamin.

11.30pagi, saya menghias bilik. Thank you very much sebab dayini n marsya (my cousin yg kecik2 lagi ni, pulang dari KL just for my E-Day) tolong saya menghias.

Pukul 1 saya ke Crystal Beyond di Jalan pegawai untuk buat pedicure n manicure ditemani marsya, dayini n farisya

Pkul 4petang, SYAM SYAI’S datang memasang khemah

Pkul 6.45petang, datang memasang meja dan kerusi untuk vvip(keluarga En.dia)

Pada 12.12.2009

Pagi breakfast ramai-ramai. Kemas rumah ramai-ramai.

PuKul 12.30 pegi salun J. Cut (chewah mcm la tak pakai tudung)…tapi buat kali beberapa, bilang dgn jari saya membentuk kening saya lagi. Last time dulu masa my Sis punya wedding…2007.

Pukul 1petang, saya dan peneman saya…I call her KAKBOK, dari kecil lagi..namanya YAnti mengisi perut dengan Nasi ZAM dekat dengan pacific alor star…layan juga la…Pehhh sedapnya telur sotong…tapi untuk kedah punya standard rasa mcm mahal, mkn 2 orang gerai tepi jalan macam tu Rm15…huhu..mujur sedap n famous..

Pukul 1.30 saya ke SYAM SYAI’S untuk make up time….Untuk make up kali ni, jurumakeup datang khas dari KL…dia guna set MAC n BOBBI BROWN. Saya pun xtau nak komen muka saya jadi apa… CUma saya happy n takde rasa KUCIWA kea pa…tqvm bcoz make me feel like puteri..di atas layanan group SYAM SYAI’S masa proses make up.. I likeeeeeeeeeeeeeeeeee

Puku 4petang photo-photo dengan MR.toi also dari Syam Syai’s group…

PKUl 5.30 Famili lelaki tiba

Pukul 6.15 Makan time….

Pukul 7-8.30mlm photo-photo dengan Mr.toi lagi..kali ini bersama-sama dengan En.dia…

Pukul 8.30 Famili En.dia Pulang..apa lagi terus saya KARAok…kami sume karaok time hingga pukul 11.00 Malam….

0 comments: