SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

31 December 2009

Emergency plan






Alamanda-bowling time


Tak habis-habis, ke KL pn bawa gedix die :p


@ queensbay


27.12.2009

Sebenarnya adik saya tetiba gedix nak bawa keta blk KL dan dengan lagaknya dia nak balik sorang2. Ok fiNe!! Akhirnya bonda dan ayah meminta tolong Saya menemani adik pulang ke Cyberjaya. Mujur la kamu ada kakak secomey n sebaik ini(HUAHUAHUA). Okey saya Fikir juga Di sana saya akan ke rumah baru My sis. Tolong kemas barang-barang dia (syukur sebab 50% barang dah kemas masa kedatangan saya) hehe. Panjang ceritanya. Petang, saya dan adik tiba d sana dengan kereta. MR. Tunang saya tiba dengan flight lebih awal dari saya. Huh, saya ingat dia takkan pergi ke sana. Saya amat gembira. Saya amat sayang Mr.Tunang saya. Teharu..Mana taknye, dia sampai aiport alor star pukul 2.50, beli tiket n terus naik flight pukul 3.20p.m.Tq my dear... for make my life Cheer, Happy n so ON. Always be there for me. Walaupun Mr.Tunang ada meeting on Monday. Dia cancel just for nak bersama-sama dengan saya dan famili d KL..tq MY dear Mr.Tunang..Mmuacks! D sana, saya ke Alamanda, bowling time. Layan all my memory time study d bangi.

29.12.2009

Pulang dari KL. On the way balik dari KL ke kEdah. Saya telah mengada-ngada dengan My dad. Saya menceritakan macam mana perasaan saya yang tak boleh tidur, bila saya asyik teringatkan satu Red sandle yang saya lihat di Queensbay Penang masa beberapa hari sebelum saya decide untuk ke KL . Saya cakap “makan tak lalu, mandi tak basah, tidur malam mimpi-mimpi” hehe. Masa ni la muka bonda saya, Malas nak layan.. Tak kuasa, kata dia.

Yes!!. My dad mengarahkan Mr.Tunang saya( yeah, time balik dia drive for us, My dad dah penat mengemas umah my sis) belok ke Jambatan P.Pinang untuk ke Queensbay dan penuhi hajat saya. Saya memang tak tipu, itulah dialog saya untuk pancing my dad. Hehe. Anak ayah (bonda n Mr. Tunang yang cakap). Apa lagi, bukan setakat sandle. Berbaloi-baloi. Mr. Tunang saya dengan bengangnya, janji lepas kahwin nak hadiahkan saya almari kasut empat pintu macam bonda saya punya. Damn, he so perli me. Apa-apa pun, tolong la hadiahkan saya almari tu. I need it.

Masa ni juga, kami sume ambil peluang penuhi hajat my dad untuk makan NASI DALCA. Dulu d Bayan Lepas, tp skrang d SG.ARA..sedap, slurp...Sampai Kedah Pukul 9.30malam. Penat.




2 comments:

Hahn said...

tak suruh teman pon... ahahha...
btw thanks...

Darling Aween said...

sayang kamu.kena la mcm tu.:)