SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

31 December 2009

Christmas Holiday


Pesta pulau pinang :p

Anak angkat wafi




Slurpp!!

Dear ALL,

Tengah kusyuk tido, my dad kejutkan saya n anak sedara (kebetulan tido d umah saya) untuk ke KL. huarghh! Dalam keadaan saya yang sungguh mengantuk tu, saya amatlah blur. “kenapa saya perlu pegi KL?” . Sebabnya kakak saya call my dad, nangis-nangis..sebab dia pindah rumah, ada 70kotak. My sis and her husband tak berdaya nak kemaskan sumenya.. Setelah di ambil kira sumenya.Tinggal lah saya..Anak sedara 2 orang, bonda dan my dad bertolak ke KL...Tinggal saya dan adik(br je nak holiday ujung minggu di Kedah from MMU, cuberjaya)..lastly end up, dah nama pun cuti. Saya, adik dan MR.tunang ke Penang. Dengan harapan nak shopen dan jumpa my anak angkat..Wafi.. Sampai je Penang, terus ke Queensbay. 1jam stay je d parking.JAM!!! Lamanya!! Finally jumpa la parking..Then, pekara dinantikan adalah shopen. Sempat mkn muffin cake yg sedaaappp sangat. After that, kami ke Gurney untuk jumpa my frenz dan anaknya(Wafi, my anak angkat). Perut sume sangatlah lapar...sedapnya kami sume menjamu selera di NURUL IKAN BAKAR..Sedap. Selalu la saya ke Penang, tapi saya nak sangat puji kedai ni. Not Bad. Satey & Tom Yam adalah sangat sedap, Okey. After that, dah berpisah je dengan my frenz, kami ke Pesta Penang.Last time saya pergi adalah masa darjah 4 mungkin. Hehe.. Mungkin sebab umur saya ni, saya dah tak suka Pesta tu. Sebab very crowded. Saya sempat main bumper car(acara kesukaan saya) dan tembak-tembak je untuk collect patung..Then kul 12.30malam sampai umah. Have fun gile..sampai umah tidur ternganga..haha









0 comments: