SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

26 March 2012

beli barang online

Sudah lama tak menulis tapi harini rasa nak menulis pasal online business. Sejak 2tahun kebelakangan ni memang saya suka shopping online, memandangkan saya berada di Kedah. Ada benda yang ada dan ada yg tiada disini =)

Itu saya tak kisah, tapi saya kisah bila barang yang dihantar kualiti macam hampeh. Tidak seperti di dalam gambar. Yang Paling kisah bila kat website cakap paling lewat brg akan sampai 3 hari waktu bekerja. Ya saya memang boleh fikir waktu pos laju tempat korang buka dan tutup hari apa. Tapi yang terbaru sampai dah nak masuk dua minggu tapi barang belum sampai. Adoi...sedangkan tengok testimoni bukan main orang shopping dengan korang. Bila SMS jawab dah hantar. Barang lain(dari company lain) yg kemudian saya order yang saya terima dulu. Ini sudah tak boleh terima dek akal saya =(

Blacklist okey =)

0 comments: