SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

25 January 2012

Kata Manja atau menusuk Kalbu?

Salam semua, lama tak update kat blog kan? macam-macam nak update tapi bila buka je tiada pula rasa nak menaip sebabnya otak tepu dengan hal-hal kerja dan lain-lain.

Disini saya nak mohon maaf kepada beberapa kenalan tentang penyewaan bantal nikah pada bulan 11 atau 12 lepas. Silap saya tidak rekod dengan teliti sampai ada hari yang berturut-turut dan terpaksa saya tunggu selepas habis acara angkat nikah dan ambil bantal untuk hantar kepada bakal pengantin yg lain..Saya sangat-sangat minta maaf tentang hal ini. Harap kejadian seumpama ini tidak akan berlaku lagi ye. So kepada kenalan itu, maafkan saya ye =)

Tentang tajuk di atas..nak kongsi sedikit..

Kalau suami korang keluar lepak then nak bagitau suruh balik rumah apa cara korang nak bagitau dia? Jom ikut kata-kata saya dua malam lepas.hihi. Saya SMS dia..



"tempat yang terbaik untuk suami ketika ini adalah disisi isteri kerana isteri adalah sebaik-baik kejadian.Time's up"


Selalu dia akan balas "kejap lagi" tapi bila dapat SMS macam ni terus dia balas, "okey,otw". Yezza berjaya!

2 comments:

mommy.aisy.hana said...

Copy sms u la.. Nk cuba jugak klu2 hby kuar mlm :))

Darling Aween said...

Yati:cuba jgn x cuba.... :))