SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

17 July 2011

Iklan dan Luahan

hai semua, selamat pagi. Saya belum mandi lagi tapi nak ke pasar tani hantar staff untuk promosi dan buat spring cleaning office. Ceritanya selepas banjir besar haritu selepas kahwin memang saya sangat berjimat untuk membeli ganti setiap barang yang rosak. Meja ofis saya sudah diganti oleh En. Suami masa birthday saya bulan 4 haritu sebagai hadiah. Sekarang mungkin ini masanya nak beli rak untuk fail pula yang berterabur dah ni. Sebabnya, peti failing saya rosak satu semasa banjir dulu. Itu saya cerita hal dalam ofis belum masuk kerosakkan bahan mentah dan packaging yang banyak. Ini adalah ujian Allah s.w.t kepada hamba-NYA.

Setelah saya bebel/luah hal di atas. Saya nak iklan sikit disini,

saya perlukan staff sementara untuk kerja sekarang sehingga habis bulan puasa untuk booth pakaian. Ada yang berminat sila email ke aween_nodin@yahoo.com.

Ciri-ciri: jujur dan amanah, ceria dan bertanggugjawab terhadap tugas.

waktu bekerja :9.30pagi-6petang
lokasi: bandar alor star

0 comments: