SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

27 February 2011

Pengacara ABPBH 2011

Saya suka sangat. Tiga orang di atas adalah satu team yang best untuk menghidupkan suasana ABPBH nanti. Sejak kebelakangan ini saya memang suka Zizan dan Shiera. Doa saya agar mereka akan sentiasa dimurahkan rezeki. Tak sabar nak tengok nanti. Jangan ketinggalan ye rakan-rakan 3 April 2011.

Dalam entry ini juga saya nak bagi lambaian ombak kepada follower-follower terbaru saya..sebab saya tidak sempat nak ucap terima kasih kepada kalian. so terima kasih kepada u all sebab sudi jaid follower kepada blog yang biasa ini.=)

i love the simplicity

Sumber: www.budiey.com

2 comments:

Aty Fared said...

mesti gempak..!! suker lawak zizan..!! :)

Darling Aween said...

tu...sekarang ni bukan men tgk raja lawak...sbb nak tgk zizan n johan yg penting...then baru kenal nazmi, r2 n balas =)