SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

12 October 2010

DiSaat ini

Dahulu saya selalu cakap dengan dia..."hang dah nak kahwin, tapi kenapa tiada bahagia untuk aku, aku sunyi...sudah dua tahun tapi hati tidak pernah terbuka untuk sesiapa,aku serik, hang mesti tiada masa untuk aku"

Saya ambil masa terlalu lama untuk biasa keadaan bila dia susah untuk pick call saya. Jujur saya rasa kehilangan. Tapi dia berubah bila dia ada anak. Dia masih cuba luangkan masa untuk saya. Saya sayangkan anak dia, sungguh.

Saya tahu kisah hidup dia, kalo mungkin bukan a-z tapi mungkin hanya a-y saja.

Saat dia nak kahwin, saya la yang iringi dia akad nikah dan pengapit masa dia berkahwin.

So sekarang giliran dia. Saya nak dia buat apa yang saya sudah buat untuk dia. Dia setuju.

Tapi sekarang KEADAAN BERBEZA...Hancur luluh hati saya, 3 hari lepas secara tetiba suami dia lafazkan cerai. Saya rasa dunia saya gelap gelita.

Kenapa harus berlaku disaat saya juga nak merasa bahagia yang dia sedang kecapi. Kenapa kami tidak boleh bahagia sama-sama.

kenapa bila saya insyaallah akan bina mahligai bahagia tapi mahligai dia hancur begitu sahaja.

YA ALLAH...doa saya agar dia tabah hadapi semua ini. Saya sudah dan akan cuba yang terbaik agar dia kuat. Walaupun semalam ketika saya duduk bersujud untuk memohon untuk dia tapi saya yang jatuh tersungkur, sedih untuk dia.

YOU DESERVED BETTER.

Walaupun hang tak penah rasa kasih sayang seorang ayah dan sekarang hang kehilangan kasih seorang suami pula.. Aku nak hang kuat tempuh ini semua dan hang akan jumpa orang yang palingggggg menyayangi hang.

aku terlalu sedih dengar tangisan hang meraung selama beberapa hari ni. tolong jangan buat aku sedih sebab sebenarnya itu yang buat hang LEBIHHHHHHH sedih.

TITIK.tolong lupakan lelaki itu


0 comments: