SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

22 September 2010

Baju si dia



Semalam dah collect baju MR.A untuk resepsi my side...excited sebab saya yang design macam mana yang saya inginkan, then bila bincang dengan tailor, jawapannya "design yang kamu buat masih masuk akal utk saya stuju jahit"...haha..

Jawapan MR.A, "lepas ni taktau nak pakai ke mana".. ngeee... taraaaaaaaaaaaaaa


.
.
.
.
teaser sket... =p
Sampai malam baru saya mahu lihat, biar surprise. Hasilnya, saya sukaaaaaaaaaaaaaaa!...tapi MR.A??? lantakla, janji saya suka.huu, gila kejam.

Di mana tailor ni? Butik ni berdekatan dengan Nasi Dee Pumpong near to KMC. Hasil kerja, memang perfect!!...One of famous tailor choose by Kedah's VIP.

N.O.T.A: semasa menaip entry ni, i got msg, "baju MR.A utk his resepsi siap untuk fitting". =)

9 comments:

{f a r a h} said...

Mesti cantik!!

Darling Aween said...

hope so..=)

Darling Aween said...

Ya allah lupa raya kami ni memori tak brp sgt..I will try d saat x bz.

Unknown said...

Syafa agak mesti cantik punya laa..n best part, design aween sendiri.sentimental tu ^__^

Darling Aween said...

Bedebar juga..hope design menjadi walau biasa2 saja

NoRr said...

bila baju dalam tangan baru rasa the wedding is approaching kan...=)

Darling Aween said...

Tp just baju dia.huhu....lagi berapa hari tp baju masih bkn d tgn awn.dup dap dup dap

Anonymous said...

kedai die kat mne ye,,,,,

Darling Aween said...

berdekatan dengan Kedah Medical Centre..sebelah kedai makan pumpong =)