SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

27 August 2010

Doorgift update

Last day baru je post checklist. Salah satu tu pasal doorgift. Setelah berpuluh kali tukar plan, berbincang dengan my mom n my sis akhirnya putuskan "no bag" untuk rombongan pihak lelaki. Tetapi semalam jumpa dengan bakal "coordinator" untuk uruskan doorgift masa my big day nanti dia sarankan perlu juga "bag" itu berdasarkan wedding my bro n my sis dulu. So my mom terfikir betul juga apa yang makcik tu cakap. Maknanya saya perlu cari bag special untuk rombongan pihak lelaki.So bertambah pening.... sedangkan benda tu tak rumit(dalam keadaan sekarang) jika mak saya dengar cakap saya dari awal. =(

So ada lebih dari 3 benda penting yang akan diberikan kepada rombongan pihak lelaki yang akan hadir nanti.

Its not too late. Masih ada masa =(

Saya perlu settlekan benda ni sebelum raya sebab selepas raya saya nak settle baju, order doorgift n so on..

0 comments: