SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

11 August 2010

Celebrate nak puasa



Bukan main lagi nak sambut puasa pun celebrate. Kebetulan saya dan En.Tunang ada kerja di Penang, so stay sana 2hari. Ambil kesempatan makan dan makan. Tapi rupa-rupanya suami kepada kawan baik saya yang belanja kami makan.Syukur alhamdulillah. Enak dan senang bangat!! hehe
Tempat: Teluk Kumbar
menu kami: Mee udang besar
Air: laici 2 jug
Makanan tambahan: siput belitong sekilo (masak lemak cili api). gila pedas!!!
lala dan kerang bakar setengah kilo

makanan shila a.k.a kawan baik saya---> nasi putih dan puyuh masak kicap 6 ekor

shila ni lepas kahwin naik 11kilo, sebab tengok la dia makan. Orang dah makan mee (saya badan besar dari dia) memang dah tak boleh nak makan apa dah selain siput2 tu tapi dia boleh pulak makan nasi dan puyuh 6 ekor. aisehhhh

NOTA: semasa menaip entry ni dengar radio asyik iklan makanan dengan sebutan "enak" dan "sedap" berkali-kali.OH puasa hari ni rupanya =)

P/S: mulai petang ini ada iklan produk saya di radio RTM Perak, Kedah dan Perlis sebelum berbuka puasa(sempena bulan ramadan).

4 comments:

Q said...

Teluk kumbang ker kumbar??hihihi Penang memng femes mkn2 nie..datanglah selalu..:)

A W E E N N Y E said...

Kumbar la dear...nanti akan d betulkan..puasa ni, jari pn letih smpai silap hheee

Qaseh Qidzizie said...

wahhh..sedapnye mee udang...
kalo banyak udang kena panggil udang mee..hehehe...

kat seberang prai femes mee udang..
byk gile udang die.... :)

A W E E N N Y E said...

Btol2, member ada bgtau.nnt kena p pekena.hehe