SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

24 August 2010

Bla bla bla

Jangan marah kerana header adalah gambar SI GALANG (CINTA KIRANA). MR.A hanya menjeling sambil tersenyum melihat blog saya yang header bukannya gambar dia. AHAKS!
Sweetnya lelaki di atas ini. Ok sudah-sudah.

Berbalik hal kahwin. Saya bukan hilang semangat untuk meneruskan aktiviti tetapi banyak sangat kerja yang saya perlu buat semasa bulan puasa ni. Tambahan pula saya buka gerai jual kuih raya, apalagi, sibuk dan sibuk lagi la nampaknya hingga malam raya.

Dalam masa yang sama dua hari berturut-turut saya perlu jadi juri penilai untuk budak2 kolej Pertanian yang ambil diploma (end semester). Presentation itu penting buat mereka untuk lulus cemerlang dalam pengajian mereka. Saya perlu bagi markah dengan ikhlas dalam keadaan yang tenang.Heheee..

Besok pulak kena hadir seminar pula dari pagi sampai pukul 3.30ptg. Apakah sume ini? Sume ini buat saya bingung untuk fikir hal lain selain hal kerja saya.

ALHAMDULILLAH checklist saya semakin kurang untuk saya tick. Cuma barang-barang untuk dijadikan doorgift akan ditempah lepas raya.

8 comments:

sikecil said...

aween..bukak kedai kt mana? best tu sampai mlm raya..aktiviti tahunan. haha..dpt discount.

Darling Aween said...

kat alor star mall.diskaun pasti.pasti...!

missCHOKODOX said...

salam aween..saya kenal awak from sikecil..saya pun b2b gak..btw sy nye majlis nanti pun d alor star..malangnya saya bukanlah orang alor star..cuma keluarga saya sj yg pindah ke sana..sy di KL..harap aween leh tlg bg info mana butik pengantin yg reasonable di alor star k..feel free singgah blog mas jugak yek ;)

Darling Aween said...

Hye...plz tgglkan email leh x?...I will reply detail on thursday..insyaallah sharing is caring

Mrs Kecik said...

eh..tiba2 terpromote aween. haha..
alor setar mall yg dekat exit tol utara tu kan? ka salah? selalu kompius nama bangunan..sesat tu mmg hobi kalo blk aloq setaq. haha..

Darling Aween said...

Exit tol selatan kat tandop tu :)
Promote apa pn x tau...hehe
Nk tlg bg info x sempat menaip lgi nak taip detail tp dah ada info nk bg

missCHOKODOX said...

aween..nnti mas balik alor star..jom ajak sikecil jumpa nak?hhahaha

Darling Aween said...

Boleh je.. Gathering