SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

15 July 2010

Burst

Dear All...
Setelah beberapa hari saya tidak bermaya. I'm Back!!!

So saya nak cerita perkara ni...Saya tak tau nak mulakan macam mana?? cuma let's begin like this...

Susah kalo saya sebenarnya nak tanya, nak jalan-jalan, nak survey. Hak pengguna la nak pilih mana yang terbaik. Tapi kenapa nak persoal jika kamu bukanlah pilihan saya. Tolong la faham kerana saya memang tidak mahu perkhidmatan dari kamu.

Saya tidak akan dekati vendor seperi ini:

  • Hp liat nak jawab, sms pun liat nak balas.Dalam tepoh 2 hari belum tentu membalas call dari saya.
  • Saya tak suka nak deal dengan orang yang cakap TINGGIII (POYO)
  • Saya lebih selesa jika orang itu pandaibemesra seperti kami sudah lama kenal. Sebab orang itu yang akan faham apa yang saya inginkan.(it's good in terms of business)
  • Saya tak suka jika orang itu jalan satu negeri becerita kepada orang lain tentang orang lain seperti kamu datang kepada saya becerita "Anak datin tu guna langsir murah". Ada saya kisah??? Saya tak suka mulut kamu itu. At least, orang itu hire kamu untuk jahit langsir dia. Bersyukur la sikit dengan rezeki yang diberi.
NOTA: Jika kamu bukan menjadi pilihan saya atau orang lain, tidak bermakna anda tidak bagus. Cuma kadang-kadang kita perlu lihat apa sebenarnya yang boleh kita perbaiki untuk meningkatkan mutu perkhidmatan kita. FAHAM??. Cuba jangan cepat melenting

2 comments:

si kecil said...

huh! saya sangat sokong..saya cukup tension kalo vendor yg tak reti jaga attitude..macam bagus.

A W E E N N Y E said...

masalah kat sini mcm tu la, kalo org taknak..tapi tak faham, "knp org tak nak"....

sampai tak boleh nak peluang nk survey.suka hati la kan??

awn tak nak dah post MARAH-MARAH mcm ni.rosakkan mood je??? kan?